HUSK - uden DIN hjælp kan Egene Cup ikke gennemføres
Kort beskrivelse og varighed af de enkelte opgaver for hjælpere
Pakke frokostposer:
Tidsrum: fra kl. 10.00 til ca. kl. 12.00 lørdag.
Opgaven: Pakke bæreposer med færdigsmurte frokostboller, frugt og juice til alle deltagende hold.
Morgenmad:
Tidsrum: Fra kl. 06.00 til ca. kl. 10.00 lørdag og/eller søndag
Opgaven: Lave kaffe, skære brød, skænke juice, sørge for opfyldning på ta’ selv bord og lettere oprydning
Aftensmad:
Tidsrum: Fra kl. 17.00 til ca. kl. 21.00 lørdag
Opgaven: Lave saftevand, afvaskning af bestik og lettere oprydning
Lederaften:
Tidsrum: Fra kl. 21.00 til ca. kl. 24.00
Opgaven: Lægge papirsdug på borde, åbne vin, sørge for løbende afrydning på borde, afvaskning af bestik og lettere oprydning
Diskoteksvagt:
Tidsrum: Fra kl. 19.30 til ca. kl. 24.00 lørdag
Opgaven: Påse, at ingen andre end deltagere med håndboldklubbens armbånd kommer ind i multisalen og, at der ikke færdes uvedkommende på skolens område, der generer eller gør håndspillerne utrygge.
Opsætning af borde og stole:
Tidsrum: Fra kl. 16.30 til ca. kl. 18.00 fredag
Opgaven: Slå borde op ved og placere dem i Boblehallen i henhold til udleveret skitse samt opsætte plastikstole ved bordene
Nedtagning af borde og stole:
Tidsrum: Fra kl. 10.00 til ca. kl. 11.00 søndag
Opgaven: Stable plastikstole og slå borde ned i Boblehallen.
Kiosker:
Tidsrum: ”Vagter” á 3-4 timer i perioden fra kl. 19 til kl. 22 fredag, fra kl. 8 til kl. 24 lørdag og fra kl. 8 til kl. ca. 16 søndag
Opgaven: Sælge slik, sodavand, pølser, sportsboller m.m.
Tidtagere:
Tidsrum: ”Vagter” á 2-3 timer i perioden fra kl. 8 til ca. kl. 18 lørdag og fra kl. 8 til kl. ca. 16 søndag
Opgaven: Sidde ved tidtagerbordet under håndboldkampene og styre målscoringer m.v.
Indkvartering:
Fredag fra 15.00 - 22.00
Opgaverne er følgende:
Tage imod håndbold klubberne og henvise dem til deres lokaler.
Løbende oprydning.
Udkvartering:
Søndag fra 06.30 - 11.00
Opgaverne er følgende:
Tjekke klasselokalerne på skolen.
Oprydning på skolens område.